itil in de praktijk online kopen

Ben je op zoek naar itil in de praktijk? Bekijk onze boeken selectie en zie direct bij welke webshop je itil in de praktijk online kan kopen. Ga je voor een ebook of paperback van itil in de praktijk. Zoek ook naar accesoires voor itil in de praktijk. Zo ben je er helemaal klaar voor. Ontdek ook andere producten en koop vandaag nog je itil in de praktijk met korting of in de aanbieding. Alles voor veel leesplezier!

Itil in de Praktijk

Itil in de Praktijk is een boek van N. Bakker;

Vergelijkbare producten zoals Itil in de Praktijk

De kleine ITIL 2011

die meteen toepasbaar is in de dagelijkse praktijk van de IT-serviceorganisatie. In deze nieuwe uitgave is de officiële editie van ITIL uit 2011;

Vergelijkbare producten zoals De kleine ITIL 2011

(u) ASL

. ITIL richt zich vooral op de infrastructuur. ASL is de Public Domain Standaard voor applicatiebeheer. ASL wordt in de praktijk ondersteund;

Vergelijkbare producten zoals (u) ASL

De kleine ITIL 2011

die meteen toepasbaar is in de dagelijkse praktijk van de IT-serviceorganisatie. In deze nieuwe uitgave is de officiële editie van ITIL uit 2011;

Vergelijkbare producten zoals De kleine ITIL 2011

De kleine ITIL V3

ITIL versie 3 is de nieuwste standaard voor IT Service Management. Met ITIL v3 introduceert de Office of Government Commerce het model;

Vergelijkbare producten zoals De kleine ITIL V3

Handboek ITIL implementeren

ITIL is de marktstandaard voor de inrichting van een ICT-Servicemanagement organisatie. Het is een set van modellen, concepten en processen;

Vergelijkbare producten zoals Handboek ITIL implementeren

ITIL en dienstverlening

ITIL en dienstverlening gaat over de toepassing in de praktijk van IT-servicemanagement. Met voorbeelden uit de dienstverlenende reiswereld;

Vergelijkbare producten zoals ITIL en dienstverlening

Service desk 4

operationele processen en functies binnen ITIL. Hier bij is er veel aandacht voor de praktijk van alledag bij de Service Desk, het centrale;

Vergelijkbare producten zoals Service desk 4

Service desk

van IT Service Management. Na een introductie van ITIL, IT-diensten en de Service Desk komen in de daarop volgende hoofdstukken de essentiële;

Vergelijkbare producten zoals Service desk

Foundations of IT Service Management op basis van ITIL

van de organisatie een zaak van levensbelang is geworden.Het door ITSMF uitgegeven "Foundations of IT Service Management op basis van ITIL;

Vergelijkbare producten zoals Foundations of IT Service Management op basis van ITIL

Aan de slag met IT-service management

met de belangrijkste operationele functies binnen ITIL. Hierbij is er veel aandacht voor de praktijk van alledag bij de Service Desk, het centrale aanspreek;

Vergelijkbare producten zoals Aan de slag met IT-service management

Best practice - ITIL Pocketguide

Note: This pocket book is available in several languages: English, German, Dutch.Vanaf 2001 hebben de ITIL pocketguides;

Vergelijkbare producten zoals Best practice - ITIL Pocketguide

MBO-ICT - ITIL-processen voor ICT-beheer

ITIL-processen voor ICT beheer is een uitgave gericht op het vakgebied IT Service Management. Hierin worden processen beschreven;

Vergelijkbare producten zoals MBO-ICT - ITIL-processen voor ICT-beheer

Best practice - ITIL Pocketguide

Note: This pocket book is available in several languages: English, German, Dutch.Vanaf 2001 hebben de ITIL pocketguides;

Vergelijkbare producten zoals Best practice - ITIL Pocketguide

Best practice - ITIL® 4 Pocketguide

De ITIL pocketguides van Van Haren Publishing worden al lange tijd beschouwd als een betrouwbare gids op het gebied van ITIL, in vele;

Vergelijkbare producten zoals Best practice - ITIL® 4 Pocketguide

Best practice - Foundations van ITIL V3

Note: This book is available in several languages: Dutch, English, French, Spanish.Het best verkochte handboek over ITIL

Vergelijkbare producten zoals Best practice - Foundations van ITIL V3

It-Servicemanagement Volgens Itil

It-Servicemanagement Volgens Itil 1e editie is een boek van Peter Janssen uitgegeven bij Pearson Benelux B.V.. ISBN 9789043006767

Vergelijkbare producten zoals It-Servicemanagement Volgens Itil

MBO-ICT - ITIL-processen voor ICT-beheer

ITIL-processen voor ICT beheer is een uitgave gericht op het vakgebied IT Service Management. Hierin worden processen beschreven;

Vergelijkbare producten zoals MBO-ICT - ITIL-processen voor ICT-beheer

It-Servicemanagement Volgens Itil / 2E Editie

van ITIL. Deze tweede editie is aangepast aan enkele nieuwe ontwikkelingen in zowel het vakgebied van het ICT-beheer als binnen ITIL;

Vergelijkbare producten zoals It-Servicemanagement Volgens Itil / 2E Editie

IT- Service Management Op Basis Van ITIL

De vorige drukken van dit boek zijn al jaren de meest toonaangevende publicatie op het gebied van ITIL. Vanaf de eerste druk in 1999;

Vergelijkbare producten zoals IT- Service Management Op Basis Van ITIL

MBO ICT - Servicemanagement MBO ICT Niveau 4

aspecten van deze ondersteuning. Omdat in Nederland steeds meer bedrijven gebruikmaken van ITIL als hulpmiddel voor de inrichting van IT-beheer;

Vergelijkbare producten zoals MBO ICT - Servicemanagement MBO ICT Niveau 4

Slaag voor je itil v3 foundation en bridge examen

Onmisbaar voor iedereen die het ITIL Foundation of Bridge examen gaat doen.'Slaag voor je ITIL V3 Foundation en Bridge examen;

Vergelijkbare producten zoals Slaag voor je itil v3 foundation en bridge examen

SERVICEMANAGEMENT

van ITIL als hulpmiddel voor de inrichting van IT-beheer, komt ITIL in dit boek ook regelmatig aan de orde. Op basis van onze ervaringen is kennis;

Vergelijkbare producten zoals SERVICEMANAGEMENT

IT-servicemanagement op basis van ITIL 2011 Editie

De vorige drukken van dit boek zijn al jaren de meest toonaangevende publicatie op het gebied van ITIL. Vanaf de eerste druk in 1999;

Vergelijkbare producten zoals IT-servicemanagement op basis van ITIL 2011 Editie

Best practice - Foundations van ITIL V3

Note: This book is available in several languages: Dutch, English, French, Spanish.Het best verkochte handboek over ITIL

Vergelijkbare producten zoals Best practice - Foundations van ITIL V3

Servicemanagement MBO ICT niveau 4

. Omdat in Nederland steeds meer bedrijven gebruikmaken van ITIL als hulpmiddel voor de inrichting van IT-beheer, komt ITIL in dit boek ook regelmatig;

Vergelijkbare producten zoals Servicemanagement MBO ICT niveau 4

Courseware - ITIL® 4 Foundation Courseware - Nederlands

Summary Naast de ITIL® 4 Foundation Courseware Nederlands (978 940 180 460 8) raden wij u aan om de overweging te maken de volgende;

Vergelijkbare producten zoals Courseware - ITIL® 4 Foundation Courseware - Nederlands

Einde inhoud

Geen pagina's meer om te laden'