Ben je op zoek naar servicemanagement? Bekijk onze boeken selectie en zie direct bij welke webshop je servicemanagement online kan kopen. Ga je voor een ebook of paperback van servicemanagement. Zoek ook naar accesoires voor servicemanagement. Zo ben je er helemaal klaar voor. Ontdek ook andere producten en koop vandaag nog je servicemanagement met korting of in de aanbieding. Alles voor veel leesplezier!
Contractmanagement bij project- en servicemanagement - de methode CATS RVM;
Vergelijkbare producten zoals Best practice - Contractmanagement bij project- en servicemanagement - de methode CATS RVM
Het boek 'Servicemanagement, niveau 4' is een voortzetting van de titel 'Gebruikersondersteuning 4', eerder uitgebracht door Academic;
Vergelijkbare producten zoals Servicemanagement niveau 4
Vergelijkbare producten zoals Hr-Servicemanagement
Vergelijkbare producten zoals Hr-Servicemanagement
Vergelijkbare producten zoals HR-Servicemanagement
Vergelijkbare producten zoals Produkt- und Servicemanagement
Vergelijkbare producten zoals Kundenbindung durch Servicemanagement
Vergelijkbare producten zoals IT-Servicemanagement (in OWL)
samenvatting van ITIL versie 3. Een slimme, compacte gids over deze toonaangevende standaard op het gebied van IT-Servicemanagement.
Vergelijkbare producten zoals Best practice - ITIL V3
ITIL en dienstverlening gaat over de toepassing in de praktijk van IT-servicemanagement. Met voorbeelden uit de dienstverlenende reiswereld;
Vergelijkbare producten zoals ITIL en dienstverlening
Betere IT-dienstverlening door gestructureerd IT-servicemanagement. Het mooie vakgebied IT-servicemanagement (ITSM) is nog maar dertig jaar;
Vergelijkbare producten zoals Integrated service management
-servicemanagement. Deze pocketguide voorziet weer in dezelfde behoefte als de vorige edities: het bieden van een nauwgezette samenvatting van ITIL;
Vergelijkbare producten zoals Best practice - ITIL Pocketguide
Servicemanagement - Versie 2020 Aan het ondersteunen van gebruikers van ICT-systemen worden steeds hogere eisen gesteld. Het boek;
Vergelijkbare producten zoals SERVICEMANAGEMENT
van servicemanagement te begrijpen hoe de zeven ITIL-basisprincipes een organisatie kunnen helpen bij het adopteren en toepassen van servicemanagement inzicht;
Vergelijkbare producten zoals Best practice - ITIL® 4 Pocketguide
Dit boek geeft u een overzicht van de huidige status van het vak ICT-servicemanagement ofwel het beheer van ICT-voorzieningen. Het biedt;
Vergelijkbare producten zoals Ict-servicemanagement
It-Servicemanagement Volgens Itil 1e editie is een boek van Peter Janssen uitgegeven bij Pearson Benelux B.V.. ISBN 9789043006767
Vergelijkbare producten zoals It-Servicemanagement Volgens Itil
-servicemanagement. Deze pocketguide voorziet weer in dezelfde behoefte als de vorige edities: het bieden van een nauwgezette samenvatting van ITIL;
Vergelijkbare producten zoals Best practice - ITIL Pocketguide
Servicemanagement Versie 2020 Aan het ondersteunen van gebruikers van ICT-systemen worden steeds hogere eisen gesteld;
Vergelijkbare producten zoals SERVICEMANAGEMENT
: Produktdatenmanagement, Instandhaltung, Servicemanagement, Qualitatsmanagement und Internetanbindung.;
Vergelijkbare producten zoals Logistik Mit SAP R/3(r)
IT-Servicemanagement durch ein Service-Value-System (SVS). ITIL 4 bietet einen umfassenden Überblick über Methoden die zum Unternehmenswert;
Vergelijkbare producten zoals Courseware - ITIL® 4 Foundation Courseware - Deutsch
Betere IT-dienstverlening door gestructureerd IT-servicemanagement. Het mooie vakgebied IT-servicemanagement (ITSM) is nog maar dertig;
Vergelijkbare producten zoals Integrated service management
betriebswirtschaftlicher Sicht und berucksichtigt dabei Themen wie Informationsmanagementprozesse, Informationskultur, Datenschutz und Servicemanagement (ITIL;
Vergelijkbare producten zoals Unternehmensweites Datenmanagement
/>* Dit boek gaat over de (NEN)ISO/IEC 20000 standaard, de internationale standaard voor IT-servicemanagement. Het gaat in op de doelstellingen;
Vergelijkbare producten zoals ITSM Library - ISO/IEC 20000
worden steeds hogere eisen gesteld. Het boek Servicemanagement, niveau 4 geeft je inzicht in een groot aantal aspecten van deze ondersteuning;
Vergelijkbare producten zoals Servicemanagement MBO ICT niveau 4
) uitgekomen. In 2011 verscheen daarvan een update. Deze set van best practices voor IT servicemanagement is aangepast aan de eisen van deze tijd;
Vergelijkbare producten zoals De kleine ITIL 2011
Einde inhoud
Geen pagina's meer om te laden'