servicemanagement online kopen

Ben je op zoek naar servicemanagement? Bekijk onze boeken selectie en zie direct bij welke webshop je servicemanagement online kan kopen. Ga je voor een ebook of paperback van servicemanagement. Zoek ook naar accesoires voor servicemanagement. Zo ben je er helemaal klaar voor. Ontdek ook andere producten en koop vandaag nog je servicemanagement met korting of in de aanbieding. Alles voor veel leesplezier!

Servicemanagement niveau 4

Het boek 'Servicemanagement, niveau 4' is een voortzetting van de titel 'Gebruikersondersteuning 4', eerder uitgebracht door Academic;

Vergelijkbare producten zoals Servicemanagement niveau 4

Hr-Servicemanagement

Vergelijkbare producten zoals Hr-Servicemanagement

Hr-Servicemanagement

Vergelijkbare producten zoals Hr-Servicemanagement

HR-Servicemanagement

Vergelijkbare producten zoals HR-Servicemanagement

Best practice - ITIL V3

samenvatting van ITIL versie 3. Een slimme, compacte gids over deze toonaangevende standaard op het gebied van IT-Servicemanagement.

Vergelijkbare producten zoals Best practice - ITIL V3

ITIL en dienstverlening

ITIL en dienstverlening gaat over de toepassing in de praktijk van IT-servicemanagement. Met voorbeelden uit de dienstverlenende reiswereld;

Vergelijkbare producten zoals ITIL en dienstverlening

Integrated service management

Betere IT-dienstverlening door gestructureerd IT-servicemanagement. Het mooie vakgebied IT-servicemanagement (ITSM) is nog maar dertig jaar;

Vergelijkbare producten zoals Integrated service management

Best practice - ITIL Pocketguide

-servicemanagement. Deze pocketguide voorziet weer in dezelfde behoefte als de vorige edities: het bieden van een nauwgezette samenvatting van ITIL;

Vergelijkbare producten zoals Best practice - ITIL Pocketguide

SERVICEMANAGEMENT

Servicemanagement - Versie 2020 Aan het ondersteunen van gebruikers van ICT-systemen worden steeds hogere eisen gesteld. Het boek;

Vergelijkbare producten zoals SERVICEMANAGEMENT

Best practice - ITIL® 4 Pocketguide

van servicemanagement te begrijpen hoe de zeven ITIL-basisprincipes een organisatie kunnen helpen bij het adopteren en toepassen van servicemanagement inzicht;

Vergelijkbare producten zoals Best practice - ITIL® 4 Pocketguide

Ict-servicemanagement

Dit boek geeft u een overzicht van de huidige status van het vak ICT-servicemanagement ofwel het beheer van ICT-voorzieningen. Het biedt;

Vergelijkbare producten zoals Ict-servicemanagement

It-Servicemanagement Volgens Itil

It-Servicemanagement Volgens Itil 1e editie is een boek van Peter Janssen uitgegeven bij Pearson Benelux B.V.. ISBN 9789043006767

Vergelijkbare producten zoals It-Servicemanagement Volgens Itil

Best practice - ITIL Pocketguide

-servicemanagement. Deze pocketguide voorziet weer in dezelfde behoefte als de vorige edities: het bieden van een nauwgezette samenvatting van ITIL;

Vergelijkbare producten zoals Best practice - ITIL Pocketguide

SERVICEMANAGEMENT

Servicemanagement Versie 2020 Aan het ondersteunen van gebruikers van ICT-systemen worden steeds hogere eisen gesteld;

Vergelijkbare producten zoals SERVICEMANAGEMENT

Logistik Mit SAP R/3(r)

: Produktdatenmanagement, Instandhaltung, Servicemanagement, Qualitatsmanagement und Internetanbindung.;

Vergelijkbare producten zoals Logistik Mit SAP R/3(r)

Courseware - ITIL® 4 Foundation Courseware - Deutsch

IT-Servicemanagement durch ein Service-Value-System (SVS). ITIL 4 bietet einen umfassenden Überblick über Methoden die zum Unternehmenswert;

Vergelijkbare producten zoals Courseware - ITIL® 4 Foundation Courseware - Deutsch

Integrated service management

Betere IT-dienstverlening door gestructureerd IT-servicemanagement. Het mooie vakgebied IT-servicemanagement (ITSM) is nog maar dertig;

Vergelijkbare producten zoals Integrated service management

Unternehmensweites Datenmanagement

betriebswirtschaftlicher Sicht und berucksichtigt dabei Themen wie Informationsmanagementprozesse, Informationskultur, Datenschutz und Servicemanagement (ITIL;

Vergelijkbare producten zoals Unternehmensweites Datenmanagement

ITSM Library - ISO/IEC 20000

/>* Dit boek gaat over de (NEN)ISO/IEC 20000 standaard, de internationale standaard voor IT-servicemanagement. Het gaat in op de doelstellingen;

Vergelijkbare producten zoals ITSM Library - ISO/IEC 20000

Servicemanagement MBO ICT niveau 4

worden steeds hogere eisen gesteld. Het boek Servicemanagement, niveau 4 geeft je inzicht in een groot aantal aspecten van deze ondersteuning;

Vergelijkbare producten zoals Servicemanagement MBO ICT niveau 4

De kleine ITIL 2011

) uitgekomen. In 2011 verscheen daarvan een update. Deze set van best practices voor IT servicemanagement is aangepast aan de eisen van deze tijd;

Vergelijkbare producten zoals De kleine ITIL 2011

Einde inhoud

Geen pagina's meer om te laden'