Ben je op zoek naar it servicemanagement volgens itil? Bekijk onze boeken selectie en zie direct bij welke webshop je it servicemanagement volgens itil online kan kopen. Ga je voor een ebook of paperback van it servicemanagement volgens itil. Zoek ook naar accesoires voor it servicemanagement volgens itil. Zo ben je er helemaal klaar voor. Ontdek ook andere producten en koop vandaag nog je it servicemanagement volgens itil met korting of in de aanbieding. Alles voor veel leesplezier!
It-Servicemanagement Volgens Itil 1e editie is een boek van Peter Janssen uitgegeven bij Pearson Benelux B.V.. ISBN 9789043006767
Vergelijkbare producten zoals It-Servicemanagement Volgens Itil
van Van Haren Publishing lezers over de gehele wereld ingeleid in de wereld van ITIL (IT Infrastructure Library), het belangrijkste framework voor IT;
Vergelijkbare producten zoals Best practice - ITIL Pocketguide
. Dit is in de eerste plaats een handzame gids over ITIL voor iedereen die werkzaam is in de wereld van IT-servicemanagement;
Vergelijkbare producten zoals Best practice - ITIL Pocketguide
naar deze nieuwe editie. ITIL 4 heeft een grote sprong gemaakt in de moderne wereld van IT-servicemanagement, waarbij de nieuwste principes en practices;
Vergelijkbare producten zoals Best practice - ITIL® 4 Pocketguide
ITIL en dienstverlening gaat over de toepassing in de praktijk van IT-servicemanagement. Met voorbeelden uit de dienstverlenende reiswereld;
Vergelijkbare producten zoals ITIL en dienstverlening
samenvatting van ITIL versie 3. Een slimme, compacte gids over deze toonaangevende standaard op het gebied van IT-Servicemanagement.
Vergelijkbare producten zoals Best practice - ITIL V3
van ITIL als hulpmiddel voor de inrichting van IT-beheer, komt ITIL in dit boek ook regelmatig aan de orde. Op basis van onze ervaringen is kennis;
Vergelijkbare producten zoals SERVICEMANAGEMENT
van ITIL. Deze tweede editie is aangepast aan enkele nieuwe ontwikkelingen in zowel het vakgebied van het ICT-beheer als binnen ITIL;
Vergelijkbare producten zoals It-Servicemanagement Volgens Itil / 2E Editie
IT-Servicemanagement durch ein Service-Value-System (SVS). ITIL 4 bietet einen umfassenden Überblick über Methoden die zum Unternehmenswert;
Vergelijkbare producten zoals Courseware - ITIL® 4 Foundation Courseware - Deutsch
die meteen toepasbaar is in de dagelijkse praktijk van de IT-serviceorganisatie. In deze nieuwe uitgave is de officiële editie van ITIL uit 2011;
Vergelijkbare producten zoals De kleine ITIL 2011
meer bedrijven gebruikmaken van ITIL als hulpmiddel voor de inrichting van IT-beheer, komt ITIL in dit boek ook regelmatig aan de orde. Op basis van onze;
Vergelijkbare producten zoals SERVICEMANAGEMENT
. Omdat in Nederland steeds meer bedrijven gebruikmaken van ITIL als hulpmiddel voor de inrichting van IT-beheer, komt ITIL in dit boek ook regelmatig;
Vergelijkbare producten zoals Servicemanagement MBO ICT niveau 4
die meteen toepasbaar is in de dagelijkse praktijk van de IT-serviceorganisatie. In deze nieuwe uitgave is de officiële editie van ITIL uit 2011;
Vergelijkbare producten zoals De kleine ITIL 2011
ITIL is de marktstandaard voor de inrichting van een ICT-Servicemanagement organisatie. Het is een set van modellen, concepten en processen;
Vergelijkbare producten zoals Handboek ITIL implementeren
die zich bezighouden met de implementatie van best practices op het gebied van IT-servicemanagement, bij ITIL-trainingen, in het MBO en HBO, enz.
Vergelijkbare producten zoals Best practice - Foundations van ITIL V3
aspecten van deze ondersteuning. Omdat in Nederland steeds meer bedrijven gebruikmaken van ITIL als hulpmiddel voor de inrichting van IT-beheer;
Vergelijkbare producten zoals MBO ICT - Servicemanagement MBO ICT Niveau 4
vooral bij iedereen die behoefte had aan een betrouwbaar en helder geschreven leerboek ten behoeve van ITIL-trainingen en bij IT-opleidingen;
Vergelijkbare producten zoals IT-servicemanagement op basis van ITIL 2011 Editie
Betere IT-dienstverlening door gestructureerd IT-servicemanagement. Het mooie vakgebied IT-servicemanagement (ITSM) is nog maar dertig jaar;
Vergelijkbare producten zoals Integrated service management
betriebswirtschaftlicher Sicht und berucksichtigt dabei Themen wie Informationsmanagementprozesse, Informationskultur, Datenschutz und Servicemanagement (ITIL;
Vergelijkbare producten zoals Unternehmensweites Datenmanagement
Die vorliegende Studie befasst sich mit der Auswertung der Ergebnisse der Umfrage ''IT-Servicemanagement in kleinen und mittelständischen;
Vergelijkbare producten zoals IT-Servicemanagement in KMU
reeds de boeken IT-servicemanagement volgens ITIL (derde editie), Applicatiebeheer volgens ASL en Projectmanagement volgens Prince2 (tweede editie).
Vergelijkbare producten zoals ICT-reeks - Functioneel beheer volgens BiSL
vooral bij iedereen die behoefte had aan een betrouwbaar en helder geschreven leerboek ten behoeve van ITIL-trainingen en bij IT-opleidingen;
Vergelijkbare producten zoals IT- Service Management Op Basis Van ITIL
experts die zich bezighouden met de implementatie van best practices op het gebied van IT-servicemanagement, bij ITIL-trainingen, in het MBO;
Vergelijkbare producten zoals Best practice - Foundations van ITIL V3
/>* Dit boek gaat over de (NEN)ISO/IEC 20000 standaard, de internationale standaard voor IT-servicemanagement. Het gaat in op de doelstellingen;
Vergelijkbare producten zoals ITSM Library - ISO/IEC 20000
De derde editie van dit boek geeft naast een brede inleiding in het vakgebied van IT-beheer inzicht in de procesgerichte aanpak van ITIL;
Vergelijkbare producten zoals It-Servicemgmt V/Itil 3.E V.2
Einde inhoud
Geen pagina's meer om te laden'