it servicemanagement volgens itil 2e editie online kopen

Ben je op zoek naar it servicemanagement volgens itil 2e editie? Bekijk onze boeken selectie en zie direct bij welke webshop je it servicemanagement volgens itil 2e editie online kan kopen. Ga je voor een ebook of paperback van it servicemanagement volgens itil 2e editie. Zoek ook naar accesoires voor it servicemanagement volgens itil 2e editie. Zo ben je er helemaal klaar voor. Ontdek ook andere producten en koop vandaag nog je it servicemanagement volgens itil 2e editie met korting of in de aanbieding. Alles voor veel leesplezier!

It-Servicemanagement Volgens Itil

It-Servicemanagement Volgens Itil 1e editie is een boek van Peter Janssen uitgegeven bij Pearson Benelux B.V.. ISBN 9789043006767

Vergelijkbare producten zoals It-Servicemanagement Volgens Itil

It-Servicemanagement Volgens Itil / 2E Editie

van ITIL. Deze tweede editie is aangepast aan enkele nieuwe ontwikkelingen in zowel het vakgebied van het ICT-beheer als binnen ITIL;

Vergelijkbare producten zoals It-Servicemanagement Volgens Itil / 2E Editie

Best practice - ITIL Pocketguide

van Van Haren Publishing lezers over de gehele wereld ingeleid in de wereld van ITIL (IT Infrastructure Library), het belangrijkste framework voor IT;

Vergelijkbare producten zoals Best practice - ITIL Pocketguide

Best practice - ITIL Pocketguide

. Dit is in de eerste plaats een handzame gids over ITIL voor iedereen die werkzaam is in de wereld van IT-servicemanagement;

Vergelijkbare producten zoals Best practice - ITIL Pocketguide

Best practice - ITIL® 4 Pocketguide

naar deze nieuwe editie. ITIL 4 heeft een grote sprong gemaakt in de moderne wereld van IT-servicemanagement, waarbij de nieuwste principes en practices;

Vergelijkbare producten zoals Best practice - ITIL® 4 Pocketguide

De kleine ITIL 2011

die meteen toepasbaar is in de dagelijkse praktijk van de IT-serviceorganisatie. In deze nieuwe uitgave is de officiële editie van ITIL uit 2011;

Vergelijkbare producten zoals De kleine ITIL 2011

IT-servicemanagement op basis van ITIL 2011 Editie

vooral bij iedereen die behoefte had aan een betrouwbaar en helder geschreven leerboek ten behoeve van ITIL-trainingen en bij IT-opleidingen;

Vergelijkbare producten zoals IT-servicemanagement op basis van ITIL 2011 Editie

ITIL en dienstverlening

ITIL en dienstverlening gaat over de toepassing in de praktijk van IT-servicemanagement. Met voorbeelden uit de dienstverlenende reiswereld;

Vergelijkbare producten zoals ITIL en dienstverlening

Best practice - ITIL V3

samenvatting van ITIL versie 3. Een slimme, compacte gids over deze toonaangevende standaard op het gebied van IT-Servicemanagement.

Vergelijkbare producten zoals Best practice - ITIL V3

SERVICEMANAGEMENT

van ITIL als hulpmiddel voor de inrichting van IT-beheer, komt ITIL in dit boek ook regelmatig aan de orde. Op basis van onze ervaringen is kennis;

Vergelijkbare producten zoals SERVICEMANAGEMENT

De kleine ITIL 2011

die meteen toepasbaar is in de dagelijkse praktijk van de IT-serviceorganisatie. In deze nieuwe uitgave is de officiële editie van ITIL uit 2011;

Vergelijkbare producten zoals De kleine ITIL 2011

Courseware - ITIL® 4 Foundation Courseware - Deutsch

IT-Servicemanagement durch ein Service-Value-System (SVS). ITIL 4 bietet einen umfassenden Überblick über Methoden die zum Unternehmenswert;

Vergelijkbare producten zoals Courseware - ITIL® 4 Foundation Courseware - Deutsch

Best practice - Foundations van ITIL V3

die zich bezighouden met de implementatie van best practices op het gebied van IT-servicemanagement, bij ITIL-trainingen, in het MBO en HBO, enz.

Vergelijkbare producten zoals Best practice - Foundations van ITIL V3

Itil

In diesem Werk zeigt der Autor, dass prozessorientiertes IT-Servicemanagementframework (ITIL) alle wesentlichen Kernaufgaben eines IT;

Vergelijkbare producten zoals Itil

SERVICEMANAGEMENT

meer bedrijven gebruikmaken van ITIL als hulpmiddel voor de inrichting van IT-beheer, komt ITIL in dit boek ook regelmatig aan de orde. Op basis van onze;

Vergelijkbare producten zoals SERVICEMANAGEMENT

ITIL

In diesem Werk zeigt der Autor, dass prozessorientiertes IT-Servicemanagementframework (ITIL) alle wesentlichen Kernaufgaben eines IT;

Vergelijkbare producten zoals ITIL

IT- Service Management Op Basis Van ITIL

vooral bij iedereen die behoefte had aan een betrouwbaar en helder geschreven leerboek ten behoeve van ITIL-trainingen en bij IT-opleidingen;

Vergelijkbare producten zoals IT- Service Management Op Basis Van ITIL

ICT-reeks - Functioneel beheer volgens BiSL

reeds de boeken IT-servicemanagement volgens ITIL (derde editie), Applicatiebeheer volgens ASL en Projectmanagement volgens Prince2 (tweede editie).

Vergelijkbare producten zoals ICT-reeks - Functioneel beheer volgens BiSL

Servicemanagement MBO ICT niveau 4

. Omdat in Nederland steeds meer bedrijven gebruikmaken van ITIL als hulpmiddel voor de inrichting van IT-beheer, komt ITIL in dit boek ook regelmatig;

Vergelijkbare producten zoals Servicemanagement MBO ICT niveau 4

It-Servicemgmt V/Itil 3.E V.2

De derde editie van dit boek geeft naast een brede inleiding in het vakgebied van IT-beheer inzicht in de procesgerichte aanpak van ITIL;

Vergelijkbare producten zoals It-Servicemgmt V/Itil 3.E V.2

Handboek ITIL implementeren

ITIL is de marktstandaard voor de inrichting van een ICT-Servicemanagement organisatie. Het is een set van modellen, concepten en processen;

Vergelijkbare producten zoals Handboek ITIL implementeren

MBO ICT - Servicemanagement MBO ICT Niveau 4

aspecten van deze ondersteuning. Omdat in Nederland steeds meer bedrijven gebruikmaken van ITIL als hulpmiddel voor de inrichting van IT-beheer;

Vergelijkbare producten zoals MBO ICT - Servicemanagement MBO ICT Niveau 4

Projectmanagement volgens Prince2

op het APMG-examen PRINCE2 Foundation.De PRINCE2-methode is in 2009 zodanig gewijzigd dat een nieuwe editie van dit boek noodzakelijk;

Vergelijkbare producten zoals Projectmanagement volgens Prince2

Integrated service management

Betere IT-dienstverlening door gestructureerd IT-servicemanagement. Het mooie vakgebied IT-servicemanagement (ITSM) is nog maar dertig jaar;

Vergelijkbare producten zoals Integrated service management

Unternehmensweites Datenmanagement

betriebswirtschaftlicher Sicht und berucksichtigt dabei Themen wie Informationsmanagementprozesse, Informationskultur, Datenschutz und Servicemanagement (ITIL;

Vergelijkbare producten zoals Unternehmensweites Datenmanagement

IT-Servicemanagement in KMU

Die vorliegende Studie befasst sich mit der Auswertung der Ergebnisse der Umfrage ''IT-Servicemanagement in kleinen und mittelständischen;

Vergelijkbare producten zoals IT-Servicemanagement in KMU

Best practice - Foundations van ITIL V3

experts die zich bezighouden met de implementatie van best practices op het gebied van IT-servicemanagement, bij ITIL-trainingen, in het MBO;

Vergelijkbare producten zoals Best practice - Foundations van ITIL V3

Einde inhoud

Geen pagina's meer om te laden'