Ben je op zoek naar it servicemanagement op basis van itil 2011 editie? Bekijk onze boeken selectie en zie direct bij welke webshop je it servicemanagement op basis van itil 2011 editie online kan kopen. Ga je voor een ebook of paperback van it servicemanagement op basis van itil 2011 editie. Zoek ook naar accesoires voor it servicemanagement op basis van itil 2011 editie. Zo ben je er helemaal klaar voor. Ontdek ook andere producten en koop vandaag nog je it servicemanagement op basis van itil 2011 editie met korting of in de aanbieding. Alles voor veel leesplezier!
in HBO, MBO (België: secundair en hoger onderwijs), enz.De veranderingen die ITIL heeft ondergaan in de 2011-Editie zijn volledig;
Vergelijkbare producten zoals IT-servicemanagement op basis van ITIL 2011 Editie
, gebaseerd op ITIL 2011 Editie. De essentie van 2000 pagina's van de officiële ITIL manuals, samengevat op circa 160 pagina's;
Vergelijkbare producten zoals Best practice - ITIL Pocketguide
die meteen toepasbaar is in de dagelijkse praktijk van de IT-serviceorganisatie. In deze nieuwe uitgave is de officiële editie van ITIL uit 2011;
Vergelijkbare producten zoals De kleine ITIL 2011
, gebaseerd op ITIL 2011 Editie. De essentie van 2000 pagina's van de officiële ITIL manuals, samengevat op circa 160 pagina's in pocketguide-formaat;
Vergelijkbare producten zoals Best practice - ITIL Pocketguide
die meteen toepasbaar is in de dagelijkse praktijk van de IT-serviceorganisatie. In deze nieuwe uitgave is de officiële editie van ITIL uit 2011;
Vergelijkbare producten zoals De kleine ITIL 2011
in HBO, MBO (België: secundair en hoger onderwijs), enz.De veranderingen die ITIL heeft ondergaan in de 2011-Editie zijn volledig;
Vergelijkbare producten zoals IT- Service Management Op Basis Van ITIL
It-Servicemanagement Volgens Itil 1e editie is een boek van Peter Janssen uitgegeven bij Pearson Benelux B.V.. ISBN 9789043006767
Vergelijkbare producten zoals It-Servicemanagement Volgens Itil
naar deze nieuwe editie. ITIL 4 heeft een grote sprong gemaakt in de moderne wereld van IT-servicemanagement, waarbij de nieuwste principes en practices;
Vergelijkbare producten zoals Best practice - ITIL® 4 Pocketguide
van ITIL als hulpmiddel voor de inrichting van IT-beheer, komt ITIL in dit boek ook regelmatig aan de orde. Op basis van onze ervaringen is kennis;
Vergelijkbare producten zoals SERVICEMANAGEMENT
ITIL en dienstverlening gaat over de toepassing in de praktijk van IT-servicemanagement. Met voorbeelden uit de dienstverlenende reiswereld;
Vergelijkbare producten zoals ITIL en dienstverlening
van ITIL. Deze tweede editie is aangepast aan enkele nieuwe ontwikkelingen in zowel het vakgebied van het ICT-beheer als binnen ITIL;
Vergelijkbare producten zoals It-Servicemanagement Volgens Itil / 2E Editie
meer bedrijven gebruikmaken van ITIL als hulpmiddel voor de inrichting van IT-beheer, komt ITIL in dit boek ook regelmatig aan de orde. Op basis van onze;
Vergelijkbare producten zoals SERVICEMANAGEMENT
. Omdat in Nederland steeds meer bedrijven gebruikmaken van ITIL als hulpmiddel voor de inrichting van IT-beheer, komt ITIL in dit boek ook regelmatig;
Vergelijkbare producten zoals Servicemanagement MBO ICT niveau 4
samenvatting van ITIL versie 3. Een slimme, compacte gids over deze toonaangevende standaard op het gebied van IT-Servicemanagement.
Vergelijkbare producten zoals Best practice - ITIL V3
aspecten van deze ondersteuning. Omdat in Nederland steeds meer bedrijven gebruikmaken van ITIL als hulpmiddel voor de inrichting van IT-beheer;
Vergelijkbare producten zoals MBO ICT - Servicemanagement MBO ICT Niveau 4
die zich bezighouden met de implementatie van best practices op het gebied van IT-servicemanagement, bij ITIL-trainingen, in het MBO en HBO, enz.
Vergelijkbare producten zoals Best practice - Foundations van ITIL V3
en inrichten van IT Service Management. Deze uitgave is gebaseerd op de meest recente editie van ITIL die in 2011 is gepubliceerd. In deze uitgave;
Vergelijkbare producten zoals MBO-ICT - ITIL-processen voor ICT-beheer
ITIL is de marktstandaard voor de inrichting van een ICT-Servicemanagement organisatie. Het is een set van modellen, concepten en processen;
Vergelijkbare producten zoals Handboek ITIL implementeren
en inrichten van IT Service Management. Deze uitgave is gebaseerd op de meest recente editie van ITIL die in 2011 is gepubliceerd. In deze uitgave;
Vergelijkbare producten zoals MBO-ICT - ITIL-processen voor ICT-beheer
IT-Servicemanagement durch ein Service-Value-System (SVS). ITIL 4 bietet einen umfassenden Überblick über Methoden die zum Unternehmenswert;
Vergelijkbare producten zoals Courseware - ITIL® 4 Foundation Courseware - Deutsch
Best practice - Service Strategy op basis van ITIL V3;
Vergelijkbare producten zoals Best practice - Service Strategy op basis van ITIL V3
Best practice - Continual service improvement op basis van ITIL V3;
Vergelijkbare producten zoals Best practice - Continual service improvement op basis van ITIL V3
experts die zich bezighouden met de implementatie van best practices op het gebied van IT-servicemanagement, bij ITIL-trainingen, in het MBO;
Vergelijkbare producten zoals Best practice - Foundations van ITIL V3
van de organisatie een zaak van levensbelang is geworden.Het door ITSMF uitgegeven "Foundations of IT Service Management op basis van ITIL;
Vergelijkbare producten zoals Foundations of IT Service Management op basis van ITIL
Betere IT-dienstverlening door gestructureerd IT-servicemanagement. Het mooie vakgebied IT-servicemanagement (ITSM) is nog maar dertig jaar;
Vergelijkbare producten zoals Integrated service management
Einde inhoud
Geen pagina's meer om te laden'