de ultieme vraag 2 0 hoe bedrijven klanten veranderen in ambassadeurs met net promoter rob markey paperback online kopen

Ben je op zoek naar de ultieme vraag 2 0 hoe bedrijven klanten veranderen in ambassadeurs met net promoter rob markey paperback? Bekijk onze boeken selectie en zie direct bij welke webshop je de ultieme vraag 2 0 hoe bedrijven klanten veranderen in ambassadeurs met net promoter rob markey paperback online kan kopen. Ga je voor een ebook of paperback van de ultieme vraag 2 0 hoe bedrijven klanten veranderen in ambassadeurs met net promoter rob markey paperback. Zoek ook naar accesoires voor de ultieme vraag 2 0 hoe bedrijven klanten veranderen in ambassadeurs met net promoter rob markey paperback. Zo ben je er helemaal klaar voor. Ontdek ook andere producten en koop vandaag nog je de ultieme vraag 2 0 hoe bedrijven klanten veranderen in ambassadeurs met net promoter rob markey paperback met korting of in de aanbieding. Alles voor veel leesplezier!

De ultieme vraag 2.0

(ambassadeurs, die zorgen voor gezonde winst en duurzame groei). Deze twee extremen, en de middenmoot, kun je in kaart brengen met de Net Promoter Score;

Vergelijkbare producten zoals De ultieme vraag 2.0

De ultieme vraag 2.0

, en de middenmoot, kun je in kaart brengen met de Net Promoter Score (NPS). Het proces waarmee je vervolgens van tegenstanders promoters maakt;

Vergelijkbare producten zoals De ultieme vraag 2.0

Business bibliotheek - De ultieme vraag: Zou u ons bedrijf aanbevelen?

introduceert de NPS, de Net Promotor Score. Dit eenvoudige strategische meetinstrument wordt al in vele bedrijven met succes toegepast. De NPS

Vergelijkbare producten zoals Business bibliotheek - De ultieme vraag: Zou u ons bedrijf aanbevelen?

The Ultimate Question 2.0 (Revised and Expanded Edition)

Markey, explains how practitioners have built Net Promoter into a full-fledged management system that drives extraordinary financial and;

Vergelijkbare producten zoals The Ultimate Question 2.0 (Revised and Expanded Edition)

Sturen Naar... ...Goede Zaken

Bedrijven zijn dagelijks op zoek naar klanten en prospects met vraag naar hun producten en diensten.;...

Vergelijkbare producten zoals Sturen Naar... ...Goede Zaken

Why now?

Wat heb je nodig om van je prospects sneller klanten te maken? Hoe formuleer je het;...

Vergelijkbare producten zoals Why now?

12 digitale technologieën die de wereld veranderen

Van blockchain over robotisering en slimme drones tot augmented reality: de impact van digitale ;...

Vergelijkbare producten zoals 12 digitale technologieën die de wereld veranderen

Why now?

Wat heb je nodig om van je prospects sneller klanten te maken? Hoe formuleer je he;...

Vergelijkbare producten zoals Why now?

RGO Academy 2 - Digitale trends

Momenteel vinden vele veranderingen plaats die vooral ingegeven worden door de verdergaande digitali;...

Vergelijkbare producten zoals RGO Academy 2 - Digitale trends

De kracht van duurzaam veranderen

Duurzaamheid is noodzaak geworden. Het lineaire groeimodel maakt plaats voor een circulaire economie;...

Vergelijkbare producten zoals De kracht van duurzaam veranderen

Met tevreden klanten schiet je weinig op (luisterboek)

Het vinden en binden van klanten is de levensader van elke organisatie. Maar loyaliteit is al lang n;...

Vergelijkbare producten zoals Met tevreden klanten schiet je weinig op (luisterboek)

10 stappen - In 10 stappen van klant naar ambassadeur

Jij bent ambitieus en supergoed in jouw vakgebied. Je bent constant op jacht naar nieuwe klanten. Je;...

Vergelijkbare producten zoals 10 stappen - In 10 stappen van klant naar ambassadeur

Net Wijs

Aan het Net ontsnappen is praktisch onmogelijk. Het is een en al internet wat de klok slaat Wereldwijd zijn meer dan 300 miljoen mensen;

Vergelijkbare producten zoals Net Wijs

Customers the day after tomorrow

. Hij plaatst daarbij, net als Google, de klant eerst. Lezers zullen versteld staan van wat technologie voor klanten en bedrijven kan betekenen!'

Vergelijkbare producten zoals Customers the day after tomorrow

RGO Academy 2 - Digitale trends

Momenteel vinden vele veranderingen plaats die vooral ingegeven worden door de verdergaande digitali;...

Vergelijkbare producten zoals RGO Academy 2 - Digitale trends

Van adviseren naar motiveren

Gedragsverandering bij klantenFinancieel hulpverleners zijn dagelijks bezig met gedragsverande;...

Vergelijkbare producten zoals Van adviseren naar motiveren

Impulsen voor succes

. Zo bereikt u uiteindelijk het ultieme doel: duurzame waarde creƫren voor uw (interne en externe) klanten.ISBN nummer 978-90-816009-1-0

Vergelijkbare producten zoals Impulsen voor succes

Klanten, wat moet je ermee?

In dit inspirerende managementboek neem hr-professional Marijn van der Starre ons stap-voor-stap mee;...

Vergelijkbare producten zoals Klanten, wat moet je ermee?

De Klantrevolutie

de auteur in acht stappen aan hoe u de klantwaarde kunt meten, de klantervaring kunt bewaken en een fantastische totale klantervaring kunt leveren;

Vergelijkbare producten zoals De Klantrevolutie

Van Adviseren Naar Motiveren

Financieel hulpverleners zijn dagelijks bezig met gedragsverandering, met het duurzaam veranderen va;...

Vergelijkbare producten zoals Van Adviseren Naar Motiveren

Iedereen superfan

Hoe maak je van je klanten ambassadeurs voor jouw merk? Hoe breng je jouw eigen ne;...

Vergelijkbare producten zoals Iedereen superfan

Iedereen superfan

Hoe maak je van je klanten ambassadeurs voor jouw merk? Hoe breng je jouw eigen net;...

Vergelijkbare producten zoals Iedereen superfan

Good business voor KMO's

WAT KUNNEN MANAGERS LEREN VAN CLOWNS? HOE WORDEN KLANTEN AMBASSADEURS? WAT MAAKT VAN;...

Vergelijkbare producten zoals Good business voor KMO's

No budget marketing

Wilt u zonder torenhoge marketingbudgetten nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden? ;...

Vergelijkbare producten zoals No budget marketing

Het einde van concurrentie?

Het koopgedrag van klanten, concurrenten en bedrijven verandert snel door de impact van netwerken, a;...

Vergelijkbare producten zoals Het einde van concurrentie?

Einde inhoud

Geen pagina's meer om te laden'