customer journey optimalisatie hoe je relevanter wordt voor klanten rob luif paperback online kopen

Ben je op zoek naar customer journey optimalisatie hoe je relevanter wordt voor klanten rob luif paperback? Bekijk onze boeken selectie en zie direct bij welke webshop je customer journey optimalisatie hoe je relevanter wordt voor klanten rob luif paperback online kan kopen. Ga je voor een ebook of paperback van customer journey optimalisatie hoe je relevanter wordt voor klanten rob luif paperback. Zoek ook naar accesoires voor customer journey optimalisatie hoe je relevanter wordt voor klanten rob luif paperback. Zo ben je er helemaal klaar voor. Ontdek ook andere producten en koop vandaag nog je customer journey optimalisatie hoe je relevanter wordt voor klanten rob luif paperback met korting of in de aanbieding. Alles voor veel leesplezier!

Customer Journey Optimalisatie

van beleidsmaatregelen, levert hieraan een belangrijke bijdrage. Trefwoorden: Customer journey ondernemen klantreis omni-channel;

Vergelijkbare producten zoals Customer Journey Optimalisatie

Customer journey optimalisatie

Ondernemen is ingrijpend veranderd door internet. Het is voor consumenten eenvoudig om prijzen te ve;...

Vergelijkbare producten zoals Customer journey optimalisatie

Marketing Design met Customer Journey Mapping - Eveline van Zeeland - Paperback (9789462763364)

Marketing Design met Customer Journey Mapping is 26 november 2020 door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs uitgeroepen tot beste;

Vergelijkbare producten zoals Marketing Design met Customer Journey Mapping - Eveline van Zeeland - Paperback (9789462763364)

Basisboek Customer Journey

- Het eerste studieboek over customer journey voor het hoger onderwijs; - leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken;

Vergelijkbare producten zoals Basisboek Customer Journey

Open your i's (crm en internet) customer relationship management

Klanten krijgen, klanten hebben, klanten houden. Is het in de fysieke wereld al een hele klus om je ;...

Vergelijkbare producten zoals Open your i's (crm en internet) customer relationship management

Zakelijk bloggen

en zoekmachine-optimalisatie. Schrijven zit er al vroeg in en het schrijven van blogs is dan ook op haar lijf geschreven.;

Vergelijkbare producten zoals Zakelijk bloggen

In de wolken

: met Customer Delight Management. Die methode biedt een doorgedreven visie op klantengeluk, waarmee je je klanten uiterst tevreden maakt. Je leert waar;

Vergelijkbare producten zoals In de wolken

De ultieme vraag 2.0

is uitgegroeid tot een succesvolle methode die minstens zo krachtig is als Six Sigma. In 'De ultieme vraag 2.0' laten Fred Reichheld en Rob Markey zien;

Vergelijkbare producten zoals De ultieme vraag 2.0

Marketing Design met Customer Journey Mapping

Marketing Design met Customer Journey Mapping is 26 november 2020 door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs uitgeroepen tot beste;

Vergelijkbare producten zoals Marketing Design met Customer Journey Mapping

60 minuten serie - De customer journey in kaart in 60 minuten

Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop;

Vergelijkbare producten zoals 60 minuten serie - De customer journey in kaart in 60 minuten

60 minuten serie - De customer journey in kaart in 60 minuten

Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop;

Vergelijkbare producten zoals 60 minuten serie - De customer journey in kaart in 60 minuten

Marketing Design met Customer Journey Mapping

Marketing Design met Customer Journey Mapping is 26 november 2020 door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs uitgeroepen tot beste;

Vergelijkbare producten zoals Marketing Design met Customer Journey Mapping

Vrouwen en verbouwen

een feestje kan maken van je verbouwing.Rob Westerhout werkt twintig jaar als aannemer in de bouw en heeft voor honderden klanten gewerkt;

Vergelijkbare producten zoals Vrouwen en verbouwen

Business bibliotheek - Customer experience in de praktijk

kunnen worden, onder andere met behulp van customer journeys, positionering en digitale kanalen. Blijf relevant voor uw klanten en maak het verschil ten opzichte;

Vergelijkbare producten zoals Business bibliotheek - Customer experience in de praktijk

Business bibliotheek - Customer experience in de praktijk

kunnen worden, onder andere met behulp van customer journeys, positionering en digitale kanalen. Blijf relevant voor uw klanten en maak het verschil ten opzichte;

Vergelijkbare producten zoals Business bibliotheek - Customer experience in de praktijk

Customer profitability

op dit punt leren van grote multinationals als Apple, Heineken, Philips en Unilever? In dit boek wordt uiteengezet wat customer profitability inhoudt;

Vergelijkbare producten zoals Customer profitability

WRKPLZR

, De Luizenmoeder Rob Koops (1973) is dagvoorzitter, filmer en auteur. Hij studeerde bestuurskunde en werkte eerder voor trainingsinstituut;

Vergelijkbare producten zoals WRKPLZR

Verleid de klant

. En daarmee zet je jezelf flink op voorsprong. In Verleid de Klant geven Rob Snoeijen en Daniëlle de Jonge doeltreffende;

Vergelijkbare producten zoals Verleid de klant

De 9+ organisatie

emotion, from mere satisfaction to high loyalty, and from operational excellence to customer excellence. But it's not your journey so much as;

Vergelijkbare producten zoals De 9+ organisatie

De customer delight strategie - Jean-Pierre Thomassen - Paperback (9789013110159)

Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt;

Vergelijkbare producten zoals De customer delight strategie - Jean-Pierre Thomassen - Paperback (9789013110159)

Merken zijn net mensen

Hoe je merk dé aantrekkelijkste persoonlijkheid in de markt wordt. Grijze-muizen-merken en copycats ;...

Vergelijkbare producten zoals Merken zijn net mensen

De ultieme vraag 2.0

. In 'De ultieme vraag 2.0' laten Fred Reichheld en Rob Markey zien dat NPS voor buitengewone resultaten kan zorgen. Aan de basis ligt;

Vergelijkbare producten zoals De ultieme vraag 2.0

Customer Journey Optimalisatie

Ondernemen is ingrijpend veranderd door internet. Het is voor consumenten eenvoudig om prijzen te;...

Vergelijkbare producten zoals Customer Journey Optimalisatie

Tendens Toerisme en Recreatie - Frontoffice reisbranche Werkboek

Tendens Toerisme en Recreatie draagt bij aan de ontwikkeling tot gastvrije en klantgerichte dienstve;...

Vergelijkbare producten zoals Tendens Toerisme en Recreatie - Frontoffice reisbranche Werkboek

Einde inhoud

Geen pagina's meer om te laden'