Ben je op zoek naar merkenmanagement? Bekijk onze boeken selectie en zie direct bij welke webshop je merkenmanagement online kan kopen. Ga je voor een ebook of paperback van merkenmanagement. Zoek ook naar accesoires voor merkenmanagement. Zo ben je er helemaal klaar voor. Ontdek ook andere producten en koop vandaag nog je merkenmanagement met korting of in de aanbieding. Alles voor veel leesplezier!
Strategisch merkenmanagement gaat over merken, waarom merken belangrijk zijn, wat ze betekenen voor consumenten en professionals;
Vergelijkbare producten zoals Strategisch merkenmanagement
Merkenmanagement 2e druk is een boek van R. Riezebos uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789020732085
Vergelijkbare producten zoals Merkenmanagement
Merkenmanagement 2e druk is een boek van R. Riezebos uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789020730432
Vergelijkbare producten zoals Merkenmanagement
'Strategisch merkenmanagement' gaat over merken, waarom merken voor mensen, organisaties en de maatschappij belangrijk;
Vergelijkbare producten zoals Strategisch merkenmanagement
Merkenmanagement is essentieel bij het differenteriƫren van produkten, vooral in deze tijd van toenemende globalisering. In deze bundel;
Vergelijkbare producten zoals Harvard Business Review Over Merkenmanagement
Merkenmanagement is een vakgebied dat zich met name in het afgelopen decennium sterk heeft ontwikkeld. Een van de drijvende krachten;
Vergelijkbare producten zoals Merken management
Strategisch merkenmanagement gaat over merken, waarom merken belangrijk zijn, wat ze betekenen voor consumenten en professionals;
Vergelijkbare producten zoals Strategisch merkenmanagement
'Strategisch merkenmanagement' gaat over merken, waarom merken voor mensen, organisaties en de maatschappij belangrijk;
Vergelijkbare producten zoals Strategisch merkenmanagement
toegevoegd: Merkenmanagement en Contentmanagement, die tezamen met de hoofdstukken Reputatiemanagement, Relatiemanagement en Issuemanagement;
Vergelijkbare producten zoals Bedrijfscommunicatie voor de manager
, positioneren, merkenmanagement, marketing & communicatie of identiteit & imago * Beginnende professionals in de corporate communicatie die meer willen;
Vergelijkbare producten zoals Mind the gap
de opdrachten ook digitaal kunnen worden gemaakt. Antoinette Leerdam is docent bedrijfseconomie, consumentengedrag en merkenmanagement;
Vergelijkbare producten zoals Money Work-out
over merkenmanagement/branding.Alsem en Klein Koerkamp laten in dit boek zien hoe belangrijk en ook hoe kwetsbaar merken zijn. Het kost kapitalen;
Vergelijkbare producten zoals 12 Merken, 13 ongelukken
toegevoegd: Merkenmanagement en Contentmanagement, die tezamen met de hoofdstukken Reputatiemanagement, Relatiemanagement en Issuemanagement;
Vergelijkbare producten zoals Bedrijfscommunicatie voor de manager
. Over de auteur Antoinette Leerdam is docent bedrijfseconomie, consumentengedrag en merkenmanagement bij de Hogeschool Leiden. Daarnaast;
Vergelijkbare producten zoals Money - Antoinette Leerdam - Paperback (9789462763388)
Einde inhoud
Geen pagina's meer om te laden'