merkenmanagement online kopen

Ben je op zoek naar merkenmanagement? Bekijk onze boeken selectie en zie direct bij welke webshop je merkenmanagement online kan kopen. Ga je voor een ebook of paperback van merkenmanagement. Zoek ook naar accesoires voor merkenmanagement. Zo ben je er helemaal klaar voor. Ontdek ook andere producten en koop vandaag nog je merkenmanagement met korting of in de aanbieding. Alles voor veel leesplezier!

Strategisch merkenmanagement

Strategisch merkenmanagement gaat over merken, waarom merken belangrijk zijn, wat ze betekenen voor consumenten en professionals;

Vergelijkbare producten zoals Strategisch merkenmanagement

Merkenmanagement

Merkenmanagement 2e druk is een boek van R. Riezebos uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789020732085

Vergelijkbare producten zoals Merkenmanagement

Merkenmanagement

Merkenmanagement 2e druk is een boek van R. Riezebos uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789020730432

Vergelijkbare producten zoals Merkenmanagement

Strategisch merkenmanagement

'Strategisch merkenmanagement' gaat over merken, waarom merken voor mensen, organisaties en de maatschappij belangrijk;

Vergelijkbare producten zoals Strategisch merkenmanagement

Harvard Business Review Over Merkenmanagement

Merkenmanagement is essentieel bij het differenteriƫren van produkten, vooral in deze tijd van toenemende globalisering. In deze bundel;

Vergelijkbare producten zoals Harvard Business Review Over Merkenmanagement

Merken management

Merkenmanagement is een vakgebied dat zich met name in het afgelopen decennium sterk heeft ontwikkeld. Een van de drijvende krachten;

Vergelijkbare producten zoals Merken management

Strategisch merkenmanagement

Strategisch merkenmanagement gaat over merken, waarom merken belangrijk zijn, wat ze betekenen voor consumenten en professionals;

Vergelijkbare producten zoals Strategisch merkenmanagement

Strategisch merkenmanagement

'Strategisch merkenmanagement' gaat over merken, waarom merken voor mensen, organisaties en de maatschappij belangrijk;

Vergelijkbare producten zoals Strategisch merkenmanagement

Unilever

de bedrijfsstrategieƫn uitgebreid aan de orde, en krijgen we een blik achter de schermen waar het gaat over besluitvorming, marketing, merkenmanagement;

Vergelijkbare producten zoals Unilever

Bedrijfscommunicatie voor de manager

toegevoegd: Merkenmanagement en Contentmanagement, die tezamen met de hoofdstukken Reputatiemanagement, Relatiemanagement en Issuemanagement;

Vergelijkbare producten zoals Bedrijfscommunicatie voor de manager

Mind the gap

, positioneren, merkenmanagement, marketing & communicatie of identiteit & imago * Beginnende professionals in de corporate communicatie die meer willen;

Vergelijkbare producten zoals Mind the gap

Money Work-out

de opdrachten ook digitaal kunnen worden gemaakt. Antoinette Leerdam is docent bedrijfseconomie, consumentengedrag en merkenmanagement;

Vergelijkbare producten zoals Money Work-out

Money

en merkenmanagement bij de Hogeschool Leiden. Daarnaast is ze een ervaren talentcoach en oprichter van de Future Builders Academy;

Vergelijkbare producten zoals Money

12 Merken, 13 ongelukken

over merkenmanagement/branding.Alsem en Klein Koerkamp laten in dit boek zien hoe belangrijk en ook hoe kwetsbaar merken zijn. Het kost kapitalen;

Vergelijkbare producten zoals 12 Merken, 13 ongelukken

MONEY

van crowdfunding.Over de auteurAntoinette Leerdam is docent bedrijfseconomie, consumentengedrag en merkenmanagement bij de Hogeschool;

Vergelijkbare producten zoals MONEY

Bedrijfscommunicatie voor de manager

toegevoegd: Merkenmanagement en Contentmanagement, die tezamen met de hoofdstukken Reputatiemanagement, Relatiemanagement en Issuemanagement;

Vergelijkbare producten zoals Bedrijfscommunicatie voor de manager

Money - Antoinette Leerdam - Paperback (9789462763388)

. Over de auteur Antoinette Leerdam is docent bedrijfseconomie, consumentengedrag en merkenmanagement bij de Hogeschool Leiden. Daarnaast;

Vergelijkbare producten zoals Money - Antoinette Leerdam - Paperback (9789462763388)

Einde inhoud

Geen pagina's meer om te laden'