het afdelingsbeleidsplan voor dienstverlenende organisaties online kopen

Ben je op zoek naar het afdelingsbeleidsplan voor dienstverlenende organisaties? Bekijk onze boeken selectie en zie direct bij welke webshop je het afdelingsbeleidsplan voor dienstverlenende organisaties online kan kopen. Ga je voor een ebook of paperback van het afdelingsbeleidsplan voor dienstverlenende organisaties. Zoek ook naar accesoires voor het afdelingsbeleidsplan voor dienstverlenende organisaties. Zo ben je er helemaal klaar voor. Ontdek ook andere producten en koop vandaag nog je het afdelingsbeleidsplan voor dienstverlenende organisaties met korting of in de aanbieding. Alles voor veel leesplezier!

Het afdelingsbeleidsplan voor dienstverlenende organisaties

een tamelijk nieuw fenomeen. Door allerlei recente ontwikkelingen binnen organisaties, zoals schaalvergroting en decentralisatie;

Vergelijkbare producten zoals Het afdelingsbeleidsplan voor dienstverlenende organisaties

Logistiek voor dienstverlenende organisaties

voor dienstverlenende organisaties wordt aangegeven hoe deze vicieuze cirkel kan worden doorbroken. De auteur legt uit dat logistiek niet alleen het opslaan;

Vergelijkbare producten zoals Logistiek voor dienstverlenende organisaties

Presteren Met Processen

Procesmanagement voor dienstverlenende organisaties;

Vergelijkbare producten zoals Presteren Met Processen

Relatie- en business marketing voor het MKB

en middelgrote industriële en dienstverlenende organisaties. Het kan door de benadering van dit specifieke vakgebied tevens dienst;

Vergelijkbare producten zoals Relatie- en business marketing voor het MKB

Mood maker

veel dienstverlenende organisaties: het leidt tot loyale klanten, tevreden medewerkers en een hoger rendement. Organisaties zoeken naar manieren;

Vergelijkbare producten zoals Mood maker

Mood maker

veel dienstverlenende organisaties: het leidt tot loyale klanten, tevreden medewerkers en een hoger rendement. Organisaties zoeken naar manieren;

Vergelijkbare producten zoals Mood maker

KWALITEITSZORG VOOR NON PROFITORGANISATI

staat. Het accent ligt op de non-profitsector. Kwaliteitszorg wint snel aan belangstelling binnen allerlei dienstverlenende organisaties;

Vergelijkbare producten zoals KWALITEITSZORG VOOR NON PROFITORGANISATI

Management van professionele organisaties

Zakelijk dienstverlenende organisaties verschillen op twee gebieden van andere ondernemingen. Allereerst leveren zij dienstverlenende;

Vergelijkbare producten zoals Management van professionele organisaties

Klantgericht Werken Non-Pr Sector 1Edr

Klantgericht werken levert een wezenlijke bijdrage aan overlevingsstrategieën voor dienstverlenende organisaties. Dit boek;

Vergelijkbare producten zoals Klantgericht Werken Non-Pr Sector 1Edr

'Human service' in veelvoud

is op zichzelf eenvoudig: het zijn allemaal dienstverlenende organisaties. Ze hebben allemaal te maken met specifieke transacties van uitvoerenden;

Vergelijkbare producten zoals 'Human service' in veelvoud

Boekhouden geboekstaafd 3

die zijn afgeleid van bestaande praktische situaties. In verband met het groeiend belang van dienstverlenende organisaties, wordt ruim aandacht;

Vergelijkbare producten zoals Boekhouden geboekstaafd 3

Boekhouden geboekstaafd 3

die zijn afgeleid van bestaande praktische situaties. In verband met het groeiend belang van dienstverlenende organisaties, wordt ruim aandacht;

Vergelijkbare producten zoals Boekhouden geboekstaafd 3

Plezier & prestatie

leidt tot verwaarloosde organisaties met slechte - of opgepoetste - resultaten. Hoog tijd dus voor een aanpak die plezier en prestatie;

Vergelijkbare producten zoals Plezier & prestatie

Ontwerpen en ontwikkelen van organisaties

Ontwerpen en ontwikkelen van organisaties combineert theoretische kennis met praktische inzichten over het ontwerpen en ontwikkelen;

Vergelijkbare producten zoals Ontwerpen en ontwikkelen van organisaties

Plezier en prestatie

leidt tot verwaarloosde organisaties met slechte - of opgepoetste - resultaten. Hoog tijd dus voor een aanpak die plezier en prestatie;

Vergelijkbare producten zoals Plezier en prestatie

Lastige clienten, wat doe je ermee?

wordt is niet alleen vervelend door de direct betrokkenen, ook organisaties lijden aanzienlijke (financiële) schade. Deze ontwikkelingen waren voor de Sociale;

Vergelijkbare producten zoals Lastige clienten, wat doe je ermee?

Plezier en prestatie

leidt tot verwaarloosde organisaties met slechte - of opgepoetste - resultaten. Hoog tijd dus voor een aanpak die plezier en prestatie;

Vergelijkbare producten zoals Plezier en prestatie

Dienstenmarketing

van dienstenmarketing heeft dienstverlenende organisaties ook voor hun dagelijkse werk veel waardevolst opgeleverd. Het vele, praktische opgezette onderzoek;

Vergelijkbare producten zoals Dienstenmarketing

PRESTEREN MET PROCESSEN DR2

Dit boek vormt een handreiking voor leden van managementteams en directies uit dienstverlenende organisaties, profit en non-profit;

Vergelijkbare producten zoals PRESTEREN MET PROCESSEN DR2

Het Marketingplan

voor dienstverlenende organisaties, in het bijzonder die in de non-profitsector, toegankelijk te maken. De lezer krijgt inzicht in de basisprincipes;

Vergelijkbare producten zoals Het Marketingplan

Plezier & prestatie

organisaties, waarbij het gat tussen potentie en performance van de mensen in de organisatie gedicht wordt. 'Gebruikmakend van Nederlandse;

Vergelijkbare producten zoals Plezier & prestatie

Integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement

van dienstverlenende organisaties. Het boek is nu geschikt voor technische, bedrijfskundige en sociaal-agogische opleidingen. Veel studenten zullen later;

Vergelijkbare producten zoals Integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement

Logistiek Management In Dienstverlening

en stafmedewerkers van organisaties in de dienstensector en is ook zeer geschikt als studiemateriaal voor hbo en wo.De methoden uit dit boek;

Vergelijkbare producten zoals Logistiek Management In Dienstverlening

Handboek Lean Management

Talloze organisaties zijn met Lean aan de slag gegaan. Ze geven aan dat ze goed in staat zijn het laaghangende fruit te plukken;

Vergelijkbare producten zoals Handboek Lean Management

Mood maker

. Veel organisaties zoeken naar manieren om gastheerschap te ontwikkelen.In dienstverlenende organisaties is iedereen gastheer (m/v) van de organisatie;

Vergelijkbare producten zoals Mood maker

Lean Six Sigma

voor industriële alsook voor dienstverlenende organisaties gebruikt kan worden.;

Vergelijkbare producten zoals Lean Six Sigma

Einde inhoud

Geen pagina's meer om te laden'