Ben je op zoek naar gesprekken in organisaties? Bekijk onze boeken selectie en zie direct bij welke webshop je gesprekken in organisaties online kan kopen. Ga je voor een ebook of paperback van gesprekken in organisaties. Zoek ook naar accesoires voor gesprekken in organisaties. Zo ben je er helemaal klaar voor. Ontdek ook andere producten en koop vandaag nog je gesprekken in organisaties met korting of in de aanbieding. Alles voor veel leesplezier!
Gesprekken in organisaties;
Vergelijkbare producten zoals Gesprekken in organisaties
Gesprekken in organisaties;
Vergelijkbare producten zoals Gesprekken in organisaties
Vergelijkbare producten zoals Gesprekken in organisaties
Vergelijkbare producten zoals Gesprekken in organisaties
Vergelijkbare producten zoals Gesprekken in organisaties
Wist je dat medewerkers in organisaties zo'n 80% van hun werktijd in gesprekken zitten? Dan wil je toch dat die gesprekken van top;
Vergelijkbare producten zoals De gespreksfluisteraar
Wist je dat medewerkers in organisaties zo'n 80% van hun werktijd in gesprekken zitten? Dan wil je toch dat die gesprekken van top;
Vergelijkbare producten zoals De gespreksfluisteraar
Gesprekken in organisaties heeft de afgelopen decennia duidelijk zijn waarde bewezen. Het wordt bij tientallen opleidingen in het hoger;
Vergelijkbare producten zoals Gesprekken in organisaties
. Afstemming is nodig omdat die omgeving steeds sneller verandert. Moderne organisaties proberen niet alleen te beïnvloeden, ze luisteren mee;
Vergelijkbare producten zoals Communicatie van organisaties
Research en development (r&d) en innovatie zakken weg in Nederland. Er zijn zorgen over het kennispeil van organisaties. Toch lopen er heel;
Vergelijkbare producten zoals Innovatie 3.0
Wat je zegt is belangrijk, maar nog belangrijker is hoe je iets zegt. Mensen in organisaties verzuchten nogal eens: Waarom praten we;
Vergelijkbare producten zoals Overtuigen Op Het Werk
van succesauteur Jos Kessels (van o.a. Vrije ruimte - filosoferen in organisaties), gericht op de toepassing van de socratische methode in organisaties;
Vergelijkbare producten zoals Het poetisch argument
) managers en coaches die in organisaties partij zijn in veranderingsprocessen.;
Vergelijkbare producten zoals Bouwen aan zelfsturende teams
over de planmatige aanpak van cliëntencommunicatie in organisaties.;
Vergelijkbare producten zoals Communiceren met mensen met een verstandelijke handicap
In dit boek staat het effectief leren communiceren en samenwerken in organisaties centraal. Het boek bestaat uit vier delen. Deel 1;
Vergelijkbare producten zoals Moderne Bedrijfscommunicatie
Het managen van prestaties in de sport en in het bedrijfsleven - én bij andere organisaties - vertoont opvallend veel overeenkomsten;
Vergelijkbare producten zoals Twaalf Topcoaches Over Succesvol Management
) is een krachtige manier om groepen, teams en organisaties zelf hun verandering en ontwikkeling te laten vormgeven. Alle betrokkenen onderzoeken samen;
Vergelijkbare producten zoals Appreciative Inquiry
Sinds 1930 wordt er in organisaties aan de hand van een systeem beoordeeld. Sinds 1975 is daar een typisch Nederlands fenomeen;
Vergelijkbare producten zoals Personeelsmanagement praktisch - Performance management
Wat je zegt is belangrijk, maar nog belangrijker is hoe je iets zegt. Mensen in organisaties verzuchten nogal eens: 'Waarom praten we;
Vergelijkbare producten zoals Het gesprek aangaan
gesprekken zien hoe de socratische methode concreet kan worden toegepast op actuele vraagstukken in bedrijven en organisaties.;
Vergelijkbare producten zoals Socrates op de markt
door de ervaringen van verschillende organisaties, zoals de geente IJsselstein, het Ministerie van Vrom, het Noorder Dierenpark en andere organisaties.
Vergelijkbare producten zoals POP in Nederland + CD-ROM
Bestuurders en toezichthouders van organisaties worden steeds kritischer door hun omgeving gevolgd. Klanten, politici, media;
Vergelijkbare producten zoals Spanning rond de boardroom
-gesprekkenmodel en de introductie hiervan bij tientallen instellingen. Inmiddels werken veel organisaties aan de voordeur volgens het vijf-gesprekkenmodel;
Vergelijkbare producten zoals Het vijf-gesprekkenmodel
) is een krachtige manier om groepen, teams en organisaties zelf hun verandering en ontwikkeling te laten vormgeven. Alle betrokkenen onderzoeken samen;
Vergelijkbare producten zoals Appreciative Inquiry
zien organisaties saneren en zich herbezinnen op hun toegevoegde waarde, terug naar de bedoeling. In plaats van terugval is het daarbij;
Vergelijkbare producten zoals Vooruitvinden Nieuwe zorg, nieuwe vormen
Einde inhoud
Geen pagina's meer om te laden'